Свържете се с нас

Работното ни време е:

Понеделник - четвъртък от 09.00ч до 17.30ч
Петък - от 09.00ч до 15.00ч

При въпроси, свързани с издаваните от Кауфланд Сървис ваучери за храна,
можете да се свържете с нас:

тел.: 02 81 25 341 ( в посоченото работно време)
email: bg-voucher@kaufland.bg
При технически проблеми, свързани с електронните ваучери за храна - тел. : 0800 11 720

Форма за обратна връзка

Предимствата на Кауфланд Сървис

Често задавани въпроси, свързани с Kaufland е-ваучер

Получих карта и пин код, но загубих приложената инструкция. Как да активирам картата си?

Прочетете приложената инструкция.

Блокирах си пин кода. Какво да правя?

При 3 неуспешни опита за въвеждане на пин код, картата се блокира и трябва да бъде преиздадена.
Уведомете работодателя си и той ще заяви преиздаване на картата.

Активирах си картата, смених си пина, но не мога да платя. Каква е причината?

Първото плащане с картата задължително трябва да е контактно (картата се поставя в ПОС терминала) и с въведен пин код.

Ако не можете да платите контактно и с въведен пин код, уверете се, че обектът, в който пазарувате, приема Kaufland е-ваучери. Възможно е да приема ваучери на хартиен носител, но все още да не приема такива на електронен.

Актуален списък на обектите, които приемат Kaufland ваучери за храна и съответно вида носител, който приемат, можете да откриете в секция Търговска мрежа.

Ако в списъка с обекти изрично е посочено, че магазинът, в който се опитвате да платите, приема ваучери на електронен носител и не сте успели да направите успешно контактно плащане, моля да подадете информация на bg-voucher@kaufland, за да можем да проучим и разрешим проблема.

Защо не мога да платя с Kaufland е-ваучер в магазин, в който до вчера плащах с Kaufland хартиени ваучери?

Ако не можете да платите контактно и с въведен пин код, уверете се, че обектът, в който пазарувате, приема Kaufland е-ваучери. Възможно е да приема ваучери на хартиен носител, но все още да не приема такива на електронен.

Актуален списък на обектите, които приемат Kaufland ваучери за храна и съответно вида носител, който приемат, можете да откриете в секция Търговска мрежа.

Ако в списъка с обекти изрично е посочено, че магазинът, в който се опитвате да платите, приема ваучери на електронен носител и не сте успели да направите успешно контактно плащане, моля да подадете информация на bg-voucher@kaufland, за да можем да проучим и разрешим проблема.

Какъв е срока за възстановяване на блокирани или двойно изтеглени суми е-ваучери?

Официалният срок на банките за отблокиране или възстановяване на суми е до 30 дни.

Работи се по съкращаване на срока.

Изгубих си (откраднаха ми) картата. Каква да правя?

Уведомете работодателя си, за да заяви преиздаване на картата.

Ако сте се регистрирали в системата e-voucher.bg, влезте и блокирайте картата си, за да не може да бъде използвана

Ако нямате регистрация в системата e-voucher.bg, можете да се обадите на безплатния клиентски телефон 0800 11 720 или на посочените в секция Контакти телефони.

Мога ли да си следя наличността и направените транзакции?

Да, можете да се регистрирате в системата e-voucher.bg и да проверявате текущото салдо по картата си, направените транзакции и изтичащите валидности на заредените е-ваучери.

Проверка на салдо можете да направите и на банкомат.

Мога ли тегля пари от картата с електронни ваучери?

Не можете, има законова забрана.

Мога ли плащам през банкомат с картата с електронни ваучери?

Не можете, има законова забрана.

Не мога да се регистрирам в системата e-voucher.bg

За регистрация в системата e-voucher.bg, следвайте приложената инструкция.

При технически проблеми, моля да се обадите на безплатния клиентски телефон 0800 11 720.

Имат ли електронните ваучери за храна срок на валидност и какъв е той?

Валидността на електронния ваучер е 12 месеца от датата, на която Министерство на финасите е отпуснало съответната квота.

При плащане автоматично се дърпа сума от е-ваучера с най-скоро изтичаща валидност.

Каква валидност имат картите с е-ваучери?

Валидността на картите е 5 години и е изписана на гърба на картата, точно под номера й.

Как да разбера до кога е валидна картата, в която ми зареждат е-ваучери?

Валидността е изписана на гърба на картата, точно под номера й.


Отиди в началото