Научете повече за предлаганите от Кауфланд Сървис ваучери
Намерете детайлна информация за нашите продукти.
Разберете къде и как можете да ги използвате.
Предимства на ваучерите
Електронни ваучери
Удобни и лесни за използване, електронните ваучери предлагат бързи и сигурни плащания.
Ваучери за безплатна храна
Предлагат по-здравословно и балансирано хранене на работещите при вредни и специфични условия на труд.
Ваучери за безплатна храна
Предлагат по-здравословно и балансирано хранене на работещите при вредни и специфични условия на труд.
Подаръчни ваучери
Перфектният подарък за всеки повод, подаръчните ваучери носят радост и удобство.
Регистрация в bcard е-ваучери и вайбър чатбот
Срокът на валидност, транзакциите и наличността на електронните ваучери могат да бъдат проверени в онлайн портала e-voucher.bg , мобилното приложение “bcard е-ваучери”, което е достъпно в App Store и Google Play или вайбър чатбота bcard е-ваучери след направена регистрация. Като допълнителна защита е предоставена възможност за блокиране на картата от страна на картодържателя за случаите, когато това е необходимо.
Стъпка 1:
Създайте профил
Регистрирайте се с Вашия имейл адрес и създайте парола
- Имена – няма специфични изисквания
- Потребителското име е e-mail-а, с който се регистрирате в системата.
- Прави се проверка дали дадения e-mail вече е регистриран в системата.
- Към един e-mail може да има 1 клиент.
- Паролата трябва да отговаря на следните изисквания:
- Минимален брой символи 8.
- Да съдържа 3 от следните 4 (малка буква, голяма буква, специален символ и цифра).
- Потребителят трябва да отбележи Google reCAPTCHA (I’m not a robot)
Въведете кода за верификация, получен на посочения при регистрация имейл адрес
- Изпраща се 6-цифрен код за валидация на e-mail-а, който сте посочили.
- Потребителят има възможност до 3 пъти да въведе грешен код, след което бутонът „Потвърди“ се деактивира.
- По време на една регистрация – потребителят може до 3 пъти да поиска изпращане на нов код
- Ако процесът по регистрация бъде прекъснат, то той може да започне отначало още веднага.
Стъпка 2:
Влезте в системата
Въведете данни за вход
- При вход се изисква въвеждане на потребителско име (e-mail) и парола
- Трябва да бъде отбелязана и Google reCAPTCHA (I’m not a robot)
- Ако е грешно въведено потребителското име, паролата или и двете, потребителят ще получи съобщение „Грешен имейл или парола.“ – без да се пояснява кое точно е сгрешено. Това съобщение излиза между полетата за e-mail и парола в червен цвят.
- Потребителят може да работи с няколко паралелни сесии на едно или различни устройства.
- Операторът не дава информация относно регистрациите на потребителите.
Забравена парола
- Потребителят въвежда e-mail, с който е регистриран.
- Отбелязва Google reCAPTCHA (I’m not a robot).
- Потребителят ще получи съобщение „На посочения от вас e-mail изпратихме 6-цифрен код за потвърждение“ – Ако e-mail-ът е регистриран в сайта, то системата ще изпрати код за верификация, но ако не е – няма да бъде изпратен такъв изобщо, въпреки, че съобщението гласи така.
Стъпка 3:
Добавете картата си
Изберете оператор
- Потребителят избира Оператор Kaufland от падащо меню.
- В страни от секцията се визуализира и дизайна на картата (пластиката)
Въведете данните на картата
Потребителят въвежда Клиентски номер (ИД № ) и Номер на карта, които са изписани върху картата – ако за дадения Оператор не се намери валидна комбинация от Клиентски номер и Номер на карта, то системата връща грешка, без да пояснява кое е объркано – системата връща грешка „Моля въведете валиден номер“ и за двете полета.
- Клиентският номер (ИД № ) се намира долу вдясно на гърба на картата, под имената на картодържателя
- Номерът на картата е изписан горе вляво на гърба на картата и се състои от 16 цифри
- Ако картата не е активна, то тя няма да може да бъде добавена – блокирани и деактивирани карти не могат да се добавят. Системата връща грешка „Моля въведете валиден номер“ и за двете полета.
- Ако картата е добавена в друг профил, то Потребителя ще получи съобщение, че картата е регистрирана вече в друг профил. За да може да се регистрира, тя трябва да бъде изтрита от другият профил. Целта е когато Потребителя регистрира картата си в сайта, дори и да я изгуби, друг потребител да не може да я регистрира и да види наличността ѝ.
Свържете се с нас за повече информация
Имате нужда от допълнителна информация?
Нашият екип е готов за отговори на всички Ваши въпроси.



